Sugestie i opinie pacjentów
W EMC Szpitale nieustannie staramy się poprawiać jakość oferowanej opieki i dlatego bardzo zależy nam bardzo na opiniach naszych pacjentów. Zachęcamy do wyrażania swojej opinii na każdy temat dotyczący, opieki w naszych szpitalach i przychodniach lub przekazywania sugestii na odnośnie usprawnień i usług jakie moglibyśmy wprowadzić, aby lepiej spełniać pokładane w nas oczekiwania.
Słowa uznania
Pozytywne komentarze na temat naszej pracy sprawiają nam wiele radości i przynoszą satysfakcję. Jeśli jesteście Państwo zadowoleni z otrzymanej opieki i chcecie podzielić się tym z nami -zachęcamy do skorzystania z poniższego formularza. Państwa opinia zostanie przekazana osobom których dotyczy, a jeśli wyrażą Państwo zgodę opublikujemy ją na naszej stronie internetowej.
Ankieta satysfakcji
W naszych szpitalach i przychodniach każdy Pacjent ma możliwość wypełnienia anonimowej ankiety satysfakcji.
Nasi pracownicy proszą o jej wypełnienie, ponieważ dzięki opiniom naszych Pacjentów dowiadujemy się co robimy dobrze, a które obszary wymagają naszej zwiększonej uwagi lub zmian. Wysoko cenimy każdą ocenę naszej pracy i jesteśmy zdeterminowani, aby stale poprawiać jakość oferowanych usług. Rozumiemy jednak, że bardzo często potrzeba korzystania z opieki medycznej wiąże się z dużym stresem, dlatego przepraszamy, jeśli nasza prośba o wypełnienie ankiety spowoduje jakikolwiek dyskomfort.
Formalna skarga
Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby byli Państwo właściwie leczeni i obsługiwani. Jednak może się zdarzyć, że nie wszystko ułoży się zgodnie z Państwa oczekiwaniami.
Swoje uwagi mogą Państwo zgłaszać pracownikom recepcji w naszych szpitalach i przychodniach ustnie, telefonicznie lub na piśmie, np. korzystając z gotowego formularza skargi. Nasi pracownicy ustalą z Państwem sposób i termin odpowiedzi. Możliwe jest także złożenie skargi online za pośrednictwem poniższego formularza.
Każda skarga zostanie szczegółowo zbadana, a zgłoszone uwagi przedyskutujemy z osobami, których ona bezpośrednio dotyczy. Dołożymy starań aby udzielić Państwu odpowiedzi tak szybko, jak to tylko możliwe.