- Standardy Ochrony Małoletnich
- Monitoring wizyjny w Szpitalu
- Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Jak zostać naszym pacjentem
- Pobyt w szpitalu
- Przygotowanie do badań
- Odwiedziny w szpitalu
- Korupcja szkodzi zdrowiu
- Dokumenty do pobrania
- Program Dobry Posiłek
- Udostępnianie dokumentacji medycznej
- ETYKA w Szpitalu św. Rocha w Ozimku - informacja dla pacjentów, rodzin i personelu szpitala
- Cennik usług komercyjnych
- Realizacja teleporad w POZ
- Sugestie, opinie i skargi
- Polityka prywatności
- Prawa i obowiązki Pacjenta
Jak zostać naszym pacjentem
Wizyta w Poradni Specjalistycznej
Rejestracja czynna jest codziennie. Można zarejestrować się osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem osoby trzeciej.
Niezbędne dokumenty:
- dowód tożsamości z numerem PESEL
- aktualne skierowanie
- pacjenci z krajów Unii Europejskiej – paszport lub dowód osobisty, kartę ubezpieczenia
- ewentualny dokument potwierdzający przywileje i uprawnienia pacjenta
Ustalanie terminu wizyty:
- termin wizyty uzależniony jest od listy osób oczekujących na świadczenie,
- w poradniach, w których pacjenci przyjmowani są na bieżąco, nie są zapisywani do kolejki oczekujących tylko rejestrowani w dniu wizyty,
- w pozostałych poradniach, pracowniach gdzie pacjent jest wpisywany do kolejki oczekujących wyznaczany jest planowany termin wizyty, który może być zmieniony po obustronnym uzgodnieniu.
Ważne informacje
Jeśli w nowym roku pacjent kontynuuje leczenie u danego specjalisty, nie jest potrzebne nowe skierowanie. W przypadku rezygnacji z ustalonego terminu wizyty lub konieczności zmiany terminu, prosimy o powiadomienie o tym fakcie rejestracji jak najszybciej. Umożliwi to wykorzystanie wolnego terminu przez inne osoby. W przypadku nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia pacjent może być przyjęty w trybie nagłym, czyli w dniu zgłoszenia. Decyzję o przyjęciu podejmuje lekarz.
Wizyta w Izbie Przyjęć / Nocnej i Świątecznej Opiece Zdrowotnej
Na Izbie Przyjęć udzielamy świadczeń zdrowotnych w trybie nagłym osobom w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego. Izba Przyjęć nie zastępuje lekarza podstawowej opieki zdrowotnej ani lekarza poradni specjalistycznej. Lekarz kieruje wyłącznie na badania i konsultacje niezbędne ze względu na stan nagłego zagrożenia życia lub zdrowia.
W ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej udzielamy świadczeń w godzinach 18:00 – 8:00 oraz całodobowo w soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy.
Leczenie szpitalne
Do szpitala pacjenci przyjmowani są na podstawie skierowania wystawionego przez lekarza, również lekarza który nie jest lekarzem ubezpieczenia zdrowotnego. Przyjęcia do Oddziału Chirurgii Ogólnej odbywają się wyłącznie w trybie planowym i wymagają wcześniejszego ustalenia terminu. Do planowego przyjęcia należy zgłosić się w dniu wyznaczonym przez lekarza do Izby Przyjęć, gdzie zastanie założona historia choroby.
Oddział Rehabilitacyjny i Oddział Rehabilitacji Neurologicznej
Celem odbycia rehabilitacji w trybie stacjonarnym należy dostarczyć skierowanie do właściwego Oddziału Rehabilitacji oraz kserokopie dokumentacji medycznej dotychczasowego leczenia. Na podstawie tych dokumentów Komisja ds. przyjęć do Oddziału Rehabilitacji dokonuje kwalifikacji pacjenta. O decyzji Komisji pacjent informowany jest pisemnie.
Pracownia Fizjoterapii / Zakład Rehabilitacji Domowej
Aby skorzystać z fizjoterapii w warunkach ambulatoryjnych lub domowych należy dostarczyć skierowanie (osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, poczty lub środków komunikacji elektronicznej). Skierowanie można złożyć w Recepcji Szpitala lub Rejestracji Pracowni Fizjoterapii. Termin cyklu zabiegowego można ustalić również drogą telefoniczną: 77 42 73 417.
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Dla Dorosłych, Zakład Opiekuńczo-leczniczy dla Dzieci i Młodzieży
Warunkiem umieszczenia pacjenta w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym jest dostarczenie kompletu wymaganych dokumentów (dokumenty dostępne w Dokumenty do Pobrania). Termin przyjęcia uzgadniany jest z właściwym kierownikiem ZOL.