- Zalecenia żywieniowe
- Standardy Ochrony Małoletnich
- Ankieta stanu zdrowia
- Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Przygotowanie do badań i zabiegów
- Jak zostać naszym pacjentem
- Procedura postępowania z dzieckiem w ramach świadczeń udzielanych przez Izbę Przyjęć/ SOR oraz w ramach hospitalizacji.
- Rozwiązania dotyczące przyjęć dla POZ oraz AOS
- Polityka prywatności
- Sugestie, opinie, skargi
- Program Dobry Posiłek
- Dokumenty do pobrania
- Godziny pracy NFZ + komercja
- Pobyt w szpitalu
- Prawa pacjenta
Rozwiązania dotyczące przyjęć dla POZ oraz AOS
W związku z zagrożeniem epidemią koronawirusa COVID19 Regionalne Centrum Zdrowia wprowadza nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przyjęć pacjentów.
Rejestracja pacjentów POZ odbywa się wyłącznie telefonicznie pod numerem telefonu:
Rejestracja POZ dla Dorosłych 76 840 16 12
Rejestracja POZ dla Dzieci 76 840 17 43
Zgodnie z obowiązującymi na dzień dzisiejszy wytycznymi służb sanitarnych, Ministerstwa Zdrowia i NFZ wszystkie porady realizowane przez lekarzy POZ stają się TELEPORADAMI.
Jeśli lekarz w trakcie rozmowy z pacjentem lub z innych wskazań zdecyduje, że jest konieczna wizyta osobista pacjenta w przychodni lub wizyta domowa, pacjent zostanie o tym poinformowany przez lekarza w trakcie rozmowy telefonicznej.
Termin i godzina wizyty stacjonarnej w przychodni lub wizyty domowej zostanie wyznaczona i przekazana pacjentowi telefonicznie przez lekarza.
Prosimy, aby nie zgłaszać się do przychodni po recepty.
Prośbę o wyznaczenie wizyty recepturowej (leki do kontynuacji leczenia) należy zgłosić telefonicznie. Kod do wystawionej e-recepty zostanie przekazany również telefonicznie.
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie naszych Pacjentów i Personelu, w przychodni mogą przebywać jedynie Pacjenci zarejestrowani na wizytę stacjonarną do lekarza POZ lub AOS lub z aktualnym skierowaniem do laboratorium.
Do przychodni należy wchodzić pojedynczo na wezwanie personelu.
Każdy z Pacjentów będzie proszony o wypełnienie ankiety i poddanie się pomiarowi temperatury.
Ze względu na dynamicznie zmieniającą się sytuację epidemiczną w kraju oraz regionie tryb rejestracji i realizacji wizyt może ulec zmianie, o czym Pacjenci będą informowani telefonicznie oraz na stronie www Jednostki.