- Zalecenia żywieniowe
- Standardy Ochrony Małoletnich
- Ankieta stanu zdrowia
- Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Przygotowanie do badań i zabiegów
- Jak zostać naszym pacjentem
- Procedura postępowania z dzieckiem w ramach świadczeń udzielanych przez Izbę Przyjęć/ SOR oraz w ramach hospitalizacji.
- Rozwiązania dotyczące przyjęć dla POZ oraz AOS
- Polityka prywatności
- Sugestie, opinie, skargi
- Program Dobry Posiłek
- Dokumenty do pobrania
- Godziny pracy NFZ + komercja
- Pobyt w szpitalu
- Prawa pacjenta
Sugestie, opinie, skargi
W EMC Szpitale nieustannie staramy się poprawiać jakość oferowanej opieki i dlatego bardzo zależy nam bardzo na opiniach naszych Pacjentów.
Zachęcamy do wyrażania swojej opinii na każdy temat dotyczący, opieki w naszych szpitalach i przychodniach lub przekazywania sugestii na odnośnie usprawnień i usług jakie moglibyśmy wprowadzić, aby lepiej spełniać pokładane w nas oczekiwania.
Słowa uznania
Pozytywne komentarze na temat naszej pracy sprawiają nam wiele radości i przynoszą satysfakcję.
Jeśli jesteście Państwo zadowoleni z otrzymanej opieki i chcecie podzielić się tym z nami - zachęcamy do wysłania opinii na adres e-mail: sekretariat-rczlubin@emc-sa.pl
Państwa opinia zostanie przekazana osobom których dotyczy, a jeśli wyrażą Państwo zgodę opublikujemy ją na naszej stronie internetowej.
Ankieta satysfakcji
W naszych szpitalach i przychodniach każdy Pacjent ma możliwość wypełnienia anonimowej ankiety satysfakcji.
Nasi pracownicy proszą o jej wypełnienie, ponieważ dzięki opiniom naszych Pacjentów dowiadujemy się co robimy dobrze, a które obszary wymagają naszej zwiększonej uwagi lub zmian.Wysoko cenimy każdą ocenę naszej pracy i jesteśmy zdeterminowani, aby stale poprawiać jakość oferowanych usług.
Rozumiemy jednak, że bardzo często potrzeba korzystania z opieki medycznej wiąże się z dużym stresem, dlatego przepraszamy, jeśli nasza prośba o wypełnienie ankiety spowoduje jakikolwiek dyskomfort.
Skarga
Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby byli Państwo właściwie leczeni i obsługiwani.
Jednak może się zdarzyć, że nie wszystko ułoży się zgodnie z Państwa oczekiwaniami. Skargi mogą Państwo zgłaszać pracownikom recepcji w naszych szpitalach i przychodniach ustnie, telefonicznie lub na piśmie.
Możliwe jest także złożenie skargi online na adres e-mail: sekretariat-rczlubin@emc-sa.pl
FC14_Formularz_skladania_skargi
Nasi pracownicy ustalą z Państwem sposób i termin odpowiedzi. Każda skarga zostanie szczegółowo zbadana, a zgłoszone uwagi przedyskutujemy z osobami, których ona bezpośrednio dotyczy. Dołożymy starań aby udzielić Państwu odpowiedzi tak szybko jak to możliwe.
Skargi przyjmują również:
Pełnomocnik ds. Pacjenta
Funkcję Pełnomocnika do spraw Pacjenta RCZ Sp. z o.o. w Lubinie pełni:
Pani Joanna Holdenmajer
Przychodnia Specjalistyczna (II piętro pok. 308a, tel. 76 8 401 794 lub 538 184 083)
we wtorki w godzinach od 9:30 do 14:35
oraz w czwartki w godzinach od 9:30 do 14:35
e-mail: joanna.holdenmajer@emc-sa.pl
Pełnomocnik zajmuje się sprawami dotyczącymi pacjentów RCZ Sp. z o.o. w Lubinie , w tym między innymi:
- udziela porad dotyczących praw i obowiązków pacjenta
- nadzoruje poszanowanie praw pacjenta
- przyjmuje interwencje
- rozwiązuje bieżące problemy w kontakcie z pacjentami
- ułatwia pacjentom kontakt z poszczególnymi jednostkami, personelem szpitala
- uczestniczy w mediacjach między pacjentem a szpitalem
- współpracuje z radcą prawnym szpitala, ze szpitalnymi zespołami zajmującymi się poszczególnymi jednostkami czy personelem medycznym szpitala
- pomaga w znalezieniu miejsc w zakładach pielęgnacyjno -opiekuńczych lub opiekuńczo-leczniczych
- współpracuje z ośrodkami pomocy społecznej, gminnymi i miejskimi ośrodkami pomocy
Dyrektor ds. Lecznictwa
W godzinach pracy administracji (8:00 – 15:00) w Biurze Zarządu w Przychodni Specjalistycznej (II piętro pok. 306, tel. 76 840 17 38).
Członek Zarządu
w godzinach pracy administracji (8:00 – 15:00) w Biurze Zarządu w Przychodni Specjalistycznej (II piętro , tel. 76/ 840 17 38).
Instytucje, do których Pacjent może wnieść skargę
1. Rzecznik Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46, 01 – 171 Warszawa (0 – 800 – 190 – 590).
2. Dolnośląski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Joannitów 6, 50 – 525 Wrocław (71/ 797 – 91 – 34).
3. Centrum Obsługi Ubezpieczonych DOW NFZ
ul. Dawida 2, 50 – 527 Wrocław, pok. 9, 10 w godz. 8.30 – 15.30
4. Delegatura w Jeleniej Górze
ul. Wolności 18, 58 – 500 (75/ 645 – 87 – 09).
5. Delegatura w Legnicy
ul. Jana Pawła II 7, 59 – 220 Legnica ((76/ 729 – 31 – 16).
6. Delegatura w Wałbrzychu
Al. Wyzwolenia 20, 58 – 300 Wałbrzych (74/ 664 – 31 – 13).
7. Dolnośląska Izba Lekarska, Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej,
ul. Kazimierza Wielkiego 45, 50 – 077 Wrocław (71/ 798 – 80 – 77).
8. Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu, Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej,
ul. Powstańców Śląskich 50, 53 – 333 Wrocław (71/ 333 – 57 – 02).