- Standardy Ochrony Małoletnich
- Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Jak zostać naszym pacjentem
- Przygotowanie do badań i zabiegów
- Poród w szpitalu św. Anny - pytania i odpowiedzi
- Prawa Pacjenta
- Pobyt w szpitalu
- Sugestie, opinie, skargi
- Udostępnianie Dokumentacji Medycznej
- Program Dobry Posiłek
- Polityka prywatności
Jak zostać naszym pacjentem
Jeśli korzystasz z leczenia w ramach NFZ
Ze skierowaniem na zabieg lub badanie diagnostyczne należy zgłosić się osobiście do recepcji przychodni. Można rejestrować się również telefonicznie. Skierowanie do szpitala wystawia lekarz Podstawowej Opieki Zdrowotnej, zaś w godzinach nocnych oraz w dni świąteczne lekarz Nocnej Pomocy Lekarskiej (w Piasecznie: ul. Pomorska 1, NPL świadczona przez firmę FALCK tel. 22 536 97 76, godziny otwarcia: Pn-Pt: 18:00 - 8:00, w święta i weekendy całodobowo). W ciągu 14 dni należy dostarczyć do recepcji przychodni, oryginał skierowania. Podczas rejestracji pacjent zostaje wpisany na listę osób oczekujących na konsultację. Podczas konsultacji kwalifikacyjnej lekarz ustali termin wykonania zabiegu.
Skierowanie nie jest niezbędne w nagłych przypadkach, gdy istnieje potrzeba pilnej hospitalizacji.
Jeśli sam płacisz za swoje leczenie
Przed każdym planowanym zabiegiem konieczna jest wcześniejsza konsultacja z lekarzem z naszego szpitala, który zakwalifikuje Cię do zabiegu.
Na konsultację kwalifikacyjną, lub badanie można umówić się w recepcji. Można również zarejestrować się telefonicznie. Po konsultacji, w recepcji ustalimy dogodny termin wykonania zabiegu lub badania. W zależności od zaleceń, konsultacja z anestezjologiem odbędzie się w dniu przyjęcia do szpitala lub kilka dni wcześniej. Umowa na wykonanie usługi/ zabiegu jest podpisywana w dniu przyjęcia. Ewentualne badania i konsultacje dodatkowe, zostaną doliczone do rachunku, o uregulowanie należności prosimy w dniu wypisu. W dniu wypisu ustalony zostanie również termin bezpłatnej konsultacji poszpitalnej.