Chcemy stać się pierwszym wyborem dla pacjentów i inspirowac innych do ulepszania opieki zdrowotnej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Wierzymy w trzy uniwersalne wartości, którymi kierujemy się każdego dnia pracy:
SZACUNEK
TO SPOSÓB, W JAKI ZACHOWUJEMY SIĘ WOBEC LUDZI Z FIRMY I SPOZA NIEJ. SPOSÓB TRAKTOWANIA SIEBIE SAMYCH, WSPÓŁPRACOWNIKÓW, PARTNERÓW I PACJENTÓW BEZ WZGLĘDU NA RÓŻNICESPOŁECZNE I JAKIEKOLWIEK INNE.
Rozumiemy indywidualne potrzeby naszych klientów i traktujemy je z szacunkiem. Cenimy naszych współpracowników, a wkład każdego z nich jest ważny. Wysłuchujemy swoich opinii. Jesteśmy wdzięczni za to, że inni poświęcają nam czas i dzielą się wiedzą.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
TO SPOSÓB, W JAKI ZACHOWUJEMY SIĘ WOBEC KLIENTÓW I DROGOWSKAZ, GDY MAMY WĄTPLIWOŚCI JAK POSTĄPIĆ.
Traktujemy nasze obowiązki poważnie. Wykonujemy powierzone zadania sumiennie i na czas. Podejmujemy decyzje i ponosimy ich konsekwencje. Wykazujemy się przywództwem i odwagą we wszystkim, co robimy. Czujemy się odpowiedzialni za dostarczanie oczekiwanych rezultatów, zgodnie z daną obietnicą.
Praca zespołowa
TO SPOSÓB, W JAKI ZACHOWUJEMY SIĘ JAKO JEDNOSTKI, ABY OSIĄGNĄĆ SUKCES ZESPOŁOWY.
Wierzymy w pracę zespołową i wzajemne wsparcie. Tylko wspólnie możemy osiągnąć wyznaczone cele. Korzystamy wzajemnie ze swoich umiejętności, wiedzy i kompetencji. Uczymy się od siebie i doceniamy konstruktywne informacje zwrotne.