W EMC Szpitale nieustannie staramy się poprawiać jakość oferowanej opieki i dlatego bardzo zależy nam bardzo na opiniach naszych Pacjentów.
Zachęcamy do wyrażania swojej opinii na każdy temat dotyczący, opieki w naszych szpitalach i przychodniach lub przekazywania sugestii na odnośnie usprawnień i usług jakie moglibyśmy wprowadzić, aby lepiej spełniać pokładane w nas oczekiwania.
Słowa uznania
Pozytywne komentarze na temat naszej pracy sprawiają nam wiele radości i przynoszą satysfakcję.
Jeśli jesteście Państwo zadowoleni z otrzymanej opieki i chcecie podzielić się tym z nami - zachęcamy do wysłania opinii na adres e-mail: kwidzyn@emc-sa.pl
Państwa opinia zostanie przekazana osobom których dotyczy, a jeśli wyrażą Państwo zgodę opublikujemy ją na naszej stronie internetowej.
Ankieta satysfakcji
W naszych szpitalach i przychodniach każdy Pacjent ma możliwość wypełnienia anonimowej ankiety satysfakcji.
Nasi pracownicy proszą o jej wypełnienie, ponieważ dzięki opiniom naszych Pacjentów dowiadujemy się co robimy dobrze, a które obszary wymagają naszej zwiększonej uwagi lub zmian.
Wysoko cenimy każdą ocenę naszej pracy i jesteśmy zdeterminowani, aby stale poprawiać jakość oferowanych usług. Rozumiemy jednak, że bardzo często potrzeba korzystania z opieki medycznej wiąże się z dużym stresem, dlatego przepraszamy, jeśli nasza prośba o wypełnienie ankiety spowoduje jakikolwiek dyskomfort.
Skarga
Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby byli Państwo właściwie leczeni i obsługiwani.
Jednak może się zdarzyć, że nie wszystko ułoży się zgodnie z Państwa oczekiwaniami. Skargi mogą Państwo zgłaszać pracownikom recepcji w naszych szpitalach i przychodniach ustnie, telefonicznie lub na piśmie.
Zapraszamy do kontaktu z Panem Prezesem - Arkadiusz Michalak Tel. 55 645 83 00 E-mail: kwidzyn@emc-sa.pl
Przyjmowanie interesantów odbywa się raz w tygodniu w poniedziałki w godz. 11.00-13.00 po uprzednim powiadomieniu w Sekretariacie szpitala pokój nr 10 (pawilon Administracji) lub pod numerem tel. 55 645 83 00.
Nasi pracownicy ustalą z Państwem sposób i termin odpowiedzi. Każda skarga zostanie szczegółowo zbadana, a zgłoszone uwagi przedyskutujemy z osobami, których ona bezpośrednio dotyczy. Dołożymy starań aby udzielić Państwu odpowiedzi tak szybko jak to możliwe.